maanantai 4. kesäkuuta 2012

10 onnen asiaa


Sain Kaikki yhdest Koo'st -blogin pitäjältä Koolta haasteen listata 10 onnen asiaa. Hieman vaikeaa minulle, kun onni on niin hankala juttu tällaiselle jäyhälle pohjoispohjalaiselle. Ja helposti tulee liian juhlallinen olo, että näiden nyt pitäis olla jotain tosi mahtipontista. No, läiskin nyt vaan jotain. Jätän ehkä jotain ilmeisiä pois, esimerkiksi perheen, kaverit ja kodin. Katsotaan, mitä jää jäljelle!

1.Puuhastelu
Otetaan alta pois, kun on niin ilmeinen. Rakastan puuhastelua. Olen toimelias ja määrätietoinen tyyppi, ja tykkään puuhastella yhtä sun toista. Siitä tulee energinen (ja joskus uuvahtanut) olo.

2. Tanssi
Tanssi on minulle sopiva liikuntamuoto.

3. Lueskelu & kirjoittaminen
Ovat aina olleet, tulevat aina olemaan.


 4. Tämä vuodenaika
...jolloin puut heräävät hiljalleen, maasta nousee vaikka mitä, ilma tuoksuu ihanalta.

5. Työnteko
Silloin, kun se on mielekästä, työn tekeminen on kivaa.

6. Eläimet
Minä tykkään niistä, ja toisinaan nekin tykkäävät minusta.
7. Huumori
En väitä olevani superhauska, mutta väitän arvostavani hyvää huumoria. Ja huonoakin. Kunhan nyt on yritystä.

8. Jutteleminen
Olen analyyttinen keskustelija, vähän rasittavakin varmaan. On mukava jauhaa ja juoruilla. Teininä juoruja oli aina. Nyt niitä on harmillisen vähän.

9. Ruoka
Kyllä se niin on, että ruoka, se on hyvää.
10. Kirjeet
Tykkään kirjeistä ja kirjeenvaihto onkin mun harrastus.

Ehkä meni hieman rimaa hipoen tämä suoritus, mutta halusin kuitenkin vastata jotain. Kuvat ovat tämänpäiväisiä pihakuvia. Tulppaaneja eri vaiheissa.

Laitetaanpas tätä eteenkinpäin. Älkää ottako mitään paineita, jos ei huvita tai jos olette jo tehneet!

Pompannappi, joka varmaan on kiireinen piha- ja muissa puuhissaan.
Aarre, joka on arvatenkin onnellinen esteettisistä asioista.
Vuorten ja vetten sutra, Hong Kongissa asuva lukioaikainen ystäväni, jonka elämässä roikun vielä kiinni jollakin pienellä kiinnikkeellä.
Väkerryksiä, joka on ehkä onnellinen peitetikkikoneestaan ja
Tuostapa tekasin, jonka kanssa keskustelen kuoriaisten panohommista.

p.s. Apua, selkeästikään en ole parhaimmillani, kun pois jää tärkeitä kohtia, kun amerikkalaiset teinielokuvat!

3 kommenttia:

  1. Kiitoksia. Yritän vastailla pian. Mulla tahtoo aina jäädä nää haasteet sun muut jutut venymään. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, että rykäiset vaan jotain :) Mulla ainakin takkusi, kun yritin miettiä juhlallisesti jotain. Tai sitten mun luovuuden runosuoni vaan on kuivahtanut, kun oon mennyt töihin...

      Poista
  2. Amerikkalaiset teinielokuvat? :D Hei, mulla on sulle heti perrään uus tunnustus. :)

    VastaaPoista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...