tiistai 3. tammikuuta 2012

Muistutus arvonnasta

EDIT: Nyt mun blogia voi kommentoida myös rekisteröimättömänä!

Mun arvonta on toistaiseksi ollut ihan fail! Joko mulla on kököt palkinnot, oudot säännöt tai kukaan ei lue mun blogia (ei pidä paikkaansa tilastoista päätellen, mutta kuka tietää...?). Tässä siis muistutus ja hoks! Vain kommentoimalla arvontapostausta saa jo yhden arvan! :)

Jos arvontaan osallistujia ei tule enempää, ovat palkinnot suoraan jaettavissa :P Hyvä siis teille, jotka jo olette osallistuneet :D

2 kommenttia:

  1. No ei sun palkinnoissa ainakaan ole vikaa! Mä em jaksanu alkaa puhelimella rekisteröitymään, muuten olisin heti kommentoinut ;) ja muutenkin käyn lukemassa blogiasi. Mulla on muuten sulle yks reseptikin, jonka saat kun palaan maahan. Jee, mulle arpa! Kangas olisi toivepalkinto ;) mut kylhän mä mun arpaonnen tiedän ...LTh

    VastaaPoista
  2. Ehkä tällä kertaa onni suosii rohkeaa :) Mää poistin sen rekisteröitymispakon, joten ehkä joku hoksaa nyt osallistua! Palkinnot on aivan timanttia... Ja kyllä mun mielestä mun blogin tavaramerkkejä on marttailu, nillitys ja paskat kuvat, joten liian suuria yleisömääriä ei kannata haalia :) Tein viime viikolla yhden erän Niitä ja Ne oli ihan hyviä, muttei Täydellisiä...Odotan siis innolla reseptiäsi!

    VastaaPoista

Tosi kiva, kun jaat aatoksesi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...